tirsdag 7. april 2009

NUSO på Hamar

Det har vært utrolig kjekt å være med på NUSO og det har vært mye å lære. Men en kan si at det har vært en del lange og harde øvingsøkter, men det har vi tatt med et smil. Jeg synes alle har vært veldig positivt innstilt.

Vi har funnet på et NUSO- rim som lyder slik: På Nuso puso hadde vi lederne Lotte på potte og Sindre som er mindre enn Lotte på potte som ikke kan telle til åtte og Terje som liker og herje spesielt på en ferje.

I dag dro vi til Vikingskipet. Det ble mye venting og kaldt var det også, men det var ganske gøy.

Takk for oss
Hilsen Matte, Karius, Baktus, Pingo og Lotte

1 kommentar:

  1. Jeg kan ikke helt fatte katte kaffe latte hvorfor jeg droppa NUSO i år... hyggelig med familie, men allikevel. Din dumme, dumme Eirik. Ja, du er dum du!
    Så får jeg vel bare ha det så godt.
    Men neste år har jeg lyst til å bli med!!
    Hilsen Eirik obo

    SvarSlett