fredag 27. august 2010

Takk for en flott samling!

Hei alle sammen!
Det ble ikke ordentlig tid til å si «Hadet» til alle dere flotte NUSO-deltakerne da vi sprang av gårde fra kulturhuset i Bodø for å rekke flyet. Selv dro jeg rett på ferie, og var tilbake på UNOF-kontoret denne uka.

Jeg sitter for tiden og oppsummerer de grønne evalueringsskjemaene deres og ser hva som var bra og mindre bra på årets samling. Jeg sitter her og gjetter hvem sin håndskrift det kan være og tenker på dere. Under konserten i Bodø slo deg meg plutselig at jeg hadde blitt glad i alle 62 ungdommene som var med i NUSO i år.

Jeg håper dere hadde det fint alle sammen, det hadde vi. Det musikalske resultatet var fantastisk og der konserten i Mosjøen hadde en voldsom intensitet (noe som ikke er negativt) hadde Bodø-konserten mer ro over seg, selvom noen var stressa for flyet.


Flere bilder og informasjon om NUSO 2011 kommer her på bloggen og på unof.no/nuso utover høsten. Kanskje kommer det også noe i posten etter hvert? Vi håper på å se dere alle igjen til neste år sammen med både frukt og basstrombone ;-)

Hilsen fra Torunn

PS: glemte du Nokia-laderen din? Vi har den!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar